مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 09:552021-01-04سياسي

در واکنش به گزارش فارس عنوان شد|دستور قضایی دادستان برای زمین خواری در سوادکوه


دادستان سوادکوه دستور تعقیب قضایی زمین خواری در شهرستان را صادر کرد و روابط عمومی دادگستری مازندران نیز از بازدید میدانی دادستان عمومی و انقلاب سوادکوه از این مناطق و صدور دستور لازم برای پیگیری کوه خواری و تغییر کاربری اراضی و قطع گسترده درختان جنگلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه،گزارشی با عنوان  کوه خواری و زمین خواری عیان در سوادکوه    در این رسانه منتشر شد با انتشار این گزارش دستگاه قضایی مازندران نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران در این زمینه از ورود دستگاه قضایی به ماجرای تصرف اراضی ملی و  قطع جنگلی در سواد کوه خبر داد و اعلام کرد؛ با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدادستانی سوادکوه، برخی افراد در مناطق نقاط خوش آب و هوای شهرستان سوادکوه اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی ملی کرده اند که با ورود دادستانی  سوادکوه این موضوع تحت تعقیب قرار گرفت.

    روابط عمومی دادگستری مازندران از بازدید میدانی دادستان عمومی و انقلاب سوادکوه از این مناطق و صدور دستور لازم برای پیگیری کوه خواری و تغییر کاربری اراضی و قطع گسترده درختان جنگلی خبر داد.

در پایان جوابیه دادگستری مازندران که تأییدی بر گزارش خبرگزاری فارس بود، آمده است: دستگاه قضایی استان مازندران در راستای حفظ حقوق بیت المال،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واکنش به گزارش فارس عنوان شد|دستور قضایی دادستان برای زمین خواری در سوادکوه

در واکنش به گزارش فارس عنوان شد|دستور قضایی دادستان برای زمین خواری در سوادکوه